Inicio Novas Miguel Prado asina co conselleiro do Medio Rural un convenio para investir 89.950 euros en Frades
Mércores, 04 Novembro 2009 14:38

O alcalde de Frades, Miguel Prado, asinou esta mañá co conselleiro de Medio Rural, Samuel Juárez Casado, un convenio de colaboración que suporá un investimento de 89.950 euros en Frades a cargo dos Proxectos Estratétxicos de Infraestruturas no Medio Rural (PEIM 2009-2010). Frades foi un dos catorce concellos que gozarán deste investimento e o seu alcalde participou esta mañá no acto de sinatura do convenio, celebrado en San Caetano.

Eses 89.950 euros serán investidos en obras de mellora nas estradas de Ordes a Ponte Carreira (CP-3802), á altura da igrexa de Aiazo, en Fontelo e en Devesa; así mesmo, mellorarase tamén a estrada de Ordes a Lanzá (AC-524) en Maquía e Abellá. Ademais, tamén está previsto o acondicionamento dunha pista agrícola en Mesós e do entorno da praza de Ponte Carreira. Miguel Prado agradeceulle ao conselleiro do Medio Rural "estes investimentos tan importantes para Frades, máxime cando sabemos que se trata dun ano orzamentariamente complicado".

A sinatura deste convenio é froito dunha entrevista mantida por Miguel Prado con Samuel Juárez o pasado mes de maio. "Daquela o conselleiro amosara o máximo interese nos plantexamentos e nos investimentos que lle plantexamos para Frades e dixera que agardba que os investimentos puideran acometerse a finais de 2009", explica Prado Patiño, "hoxe vemos que cumpriu o seu compromiso cos veciños e veciñas de Frades".

Os PEIM Rural 2009-2010 son uns proxectos nos que colaboran o Ministerio de Medio Ambiente e Medio Rural e Mariño e a Consellería do Medio Rural co fin de levar a cabo actuacións en materia de desenvolvemento rural e establecer un marco xeral de cooperación onde se definan as liñas xerais de colaboración técnica e financeira en materia de infraestructuras rurais. O seu obxectivo fundamental é dignificar e mellorar a calidade de vida da poboación que reside nestas zonas e contribuír a arranxar as deficiencias que persisten en determinadas zonas rurais de Galicia.