Inicio Novas XV FESTA DOS NOSOS MAIORES
XV FESTA DOS NOSOS MAIORES
Venres, 04 Maio 2012 09:35

O Concello informa de que a Festa dos Nosos Maiores celebrarase coma tódolos anos o último sábado do mes de maio, que este ano coincide co 26 de maio.

PROGRAMA DE ACTOS:

- 13:00 horas: Misa

- 13:30 horas: Actuación do Dúo Camila e Eva.

- 14:30 horas: Xantar ofrecido gratuítamente polo Concello de Frades.

- 16:30 horas: Actuación dos Grupos Folclóricos do Concello e do Dúo Camilo e Eva.

Tódalas persoas maiores de 60 anos empadroadas no Concello recibirán no seu domicilio a invitación para acudir, e terán de prazo ata o venres 18 de maio para confirmar a súa asistencia nos Servizos Sociais do Concello (Telefono 981695667) ou ben comunicarllo ao Concelleiro ou Alcalde de Barrio da súa parroquia.

Haberá servizo de autobuses sempre e cando a persoa interesada o soliciten, en caso contrario entendese que utilizaran trasporte particular.

Aquelas persoas non empadroadas que desexen acudir deben chamar ao Concello para informarse (Tlf: 981695567)