Inicio Novas Publicadas as bases definitivas para a selección de alumnado-traballador/a e persoal do obradoiro de emprego Brañas do Illó-Río Samo II
Martes, 08 Outubro 2019 00:00
Os Concellos de Frades, Mesía e Ordes promoven o obradoiro de emprego "Brañas do Illó-Río Samo II", que terá lugar ao longo de 9 meses nas especialidades: actividades auxiliares en conservación e mellora de montes e repoboación forestais e tratamentos silvícolas. Un programa mixto de emprego e formación dirixido a mellorar a ocupabilidade de 20 persoas desempregadas. Os tres concellos veñen de asinar as bases para a selecicón do alumnado-traballador/a e do persoal do obradoiro, que podes consultar premendo aquí.